Інтернет-видання Бессарабії
Пошук

“ЗОЛОТА” МОЛОДЬ БОЛГРАДЩИНИ: ПРО ПЛАНИ, ВИБІР ТА ВІРУ В СЕБЕ

09 Серпня 2022 15:09
Софія Чебан
“ЗОЛОТА” МОЛОДЬ БОЛГРАДЩИНИ: ПРО ПЛАНИ, ВИБІР ТА ВІРУ В СЕБЕ

Цього року в Україні традиційного ЗНО не було, абітурієнти складали національне мультимедійне тестування. За статистикою МОН України, усі три предмети без помилок здали 375 дітей. Понад 1200 учасників здали без помилок 2 предмети. Тішить, що до цієї статистики увійшли й учні Болградського району.


Світлана Кіпер, випускниця Виноградівського ліцею ім. О. О. Банєва, здала математику та історію України на 200 балів, а українську на 194 бали.


Олена Стоянова, випускниця Баннівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів, здала математику на 200 балів, історію України на 180 балів, українську мову на 187 балів.

Світлана Кіпер та IT-спеціальність

“Прожити життя, займаючись чимось справді корисним, цікавим” – мета, яку озвучила нам наша героїня, яка закінчила школу із золотою медаллю. І вона знає, що треба робити, щоб її досягти.

Розкажи трохи про себе та свою родину

Батьки своїм прикладом показали, що будь-яка професія може принести користь, якщо ти любиш те, чим займаєшся. За це я дуже вдячна їм. Особливо мамі, яка завжди була поряд зі мною, підтримувала та намагалася допомогти. Адже на становлення особи спочатку дуже впливає сім’я, а далі люди, які зустрічаються на шляху.


Близькі, у тому числі друзі, ніколи не сумнівалися в моїх силах і вірили в мене навіть більше, ніж я сама, допомагали та давали поради.

Про що ти мрієш ?


Знайти справу, яка приноситиме мені радість, допоможе реалізувати плани в кар’єрі, особистому житті. Хочеться просто бути щасливою людиною, і при цьому мені дуже важливо приносити користь суспільству.

З якими труднощами зіткнулася під час підготовки до мультимедійного тесту?


Спочатку я готувалася до ЗНО, як і усі випускники. Почала це робити приблизно за 4 місяці до першого іспиту, встигла увійти до ритму підготовки, тому після того, як дізналася, що тест змінив свою форму, просто продовжила готуватися. Єдиною зміною, яка налякала, було внесення історії до обов’язкових предметів, але часу до тесту залишалося багато, тому була можливість підготуватися.

Як здавала тест? Як впоралася з переживаннями?


Спочатку дуже переживала, адже для мене результат цього тесту був, по-перше, показником знань, а по-друге від нього залежав вибір університету.


Остаточно прийшло усвідомлення, що тест не страшний, тільки коли я вже сиділа в аудиторії і чекала на його початок.


Які емоції пережила коли побачила результат тесту?


Результат тесту мене приємно здивував. Відразу виник душевний спокій, переживання закінчилися. І перше, що я зробила, це втішила батьків такими результатами.

Які плани на вступ?

Я планую вступати на IT-спеціальність та обрала кілька університетів Одеси для подання заяв. Очікування високі, сподіваюся, мою кандидатуру оцінять для бюджетної форми навчання.

Де ти себе бачиш за 5 років?

Я планую бути фахівцем високого рівня у своїй сфері та постійно розвиватися, переходити на рівень великих IT-компаній, втілювати особисті ідеї, створювати щось нове.

Олена Стоянова обрала економіку

Золота медалістка Баннівської школи вже студента Софійського університету у Болгарії. Про це нашому виданню розповіла класний керівник Олени – Євдокія Іванівна Чилібійська.


Вона зазначила, що Олена завжди була активною та цілеспрямованою дівчинкою, всебічно розвиненою. Причому їй легко давалися як предмети з точних наук, так і з гуманітарних. Тому не дивно, що вона обрала економіку та фінанси.

ТАКОЖ ЦІКАВО: Село Баннівка, Болградського району. 200 років любові до своєї землі та традицій


У школі вона завжди брала участь у різноманітних олімпіадах, конкурсах, фестивалях. І посідала призові місця.


Брала активну участь у учнівському самоврядуванні школи та всіх шкільних заходів.


Великий вплив на формування та розвиток дівчинки мала її мама, вчитель української мови та психології Баннівської школи Марина Опанасівна Стоянова.


Щоб розширити кругозір та знання доньки, вони вдома грали у різні інтелектуальні ігри. Одна з яких – день предмета. Наприклад, сьогодні вони мали день географії, потім фізики тощо. Вони знаходили цікаві факти за напрямами, ділилися ними, вивчали нове.


Ось так ненав’язливо і креативно приходили нові знання, гра ще більше поєднувала їхню міцну сім’ю.

Ми бажаємо нашим випускникам, які застали складний воєнний час, здійснити свої плани та стати тими, ким вони хочуть.

Софія Чебан, Тетяна Терзі

Поділитись
Зараз читають