З 11 січня в Україні набрали чинності нові норми щодо маркування пачок тютюнових виробів. Про це повідомляє Центр громадського здоров’я.
“Це важливий етап імплементації директиви Єврокомісії 40/2014, яка передбачає комплекс заходів для захисту населення від шкоди тютюнових виробів та електронних сигарет”, – йдеться в повідомленні.
Відтепер виробники мають розміщувати на упаковках із сигаретами оновлені графічні зображення з текстом медичних попереджень про шкоду і наслідки куріння на 65% площі пачки. Також, на упаковках розмістять QR-код, який веде на сервіс Центру громадського здоров’я щодо надання допомоги з відмови від куріння “Я кидаю курити”.
Загалом затверджено 14 наборів медичних попереджень (варіантів тексту та ілюстрацій), технічні вимоги до дизайну та форми маркування, а також порядок нанесення попереджень виробниками тютюнових виробів.
Зазначається, що в Україні куріння забирає в середньому 130 000 життів на рік, а сигаретна упаковка – важливий канал комунікації зі споживачами тютюну.
“Через привабливий дизайн виробники намагаються залучити до лав курців нових споживачів, зокрема молодь та підлітків, які найбільше піддаються подібним маркетинговим маніпуляціям. Водночас тютюнова упаковка є важливим джерелом інформування й про наслідки куріння: 93% теперішніх курців помічають медичні попередження на пачках сигарет, а 54% курців задумувались через них про припинення куріння”, – йдеться в повідомленні.