З 1 лютого у Дії з’явилася функція, за допомогою якої громадяни отримали можливість повідомляти про відсутній звʼязок. За 10 днів роботи сервісу ним скористалися майже 10 тисяч осіб. Про це повідомила пресслужба Дії.
“За 10 днів ви вже майже 10 000 разів повідомили в застосунку, де та коли впав мобільний звʼязок. Збираємо звернення, щоб дзвінки та інтернет працювали краще по всій Україні. Навіть у Євпаторії та Севастополі користуються Дією, щоб написати про українську мережу, попри те, що вона там не працює”, – розповіли про перші тижні роботи сервісу у Дії.
Після опрацювання заявок стало відомо, на кого з операторів надходить більше скарг. Так, антирейтинг очолив Київстар, на другому місці за кількістю скарг посідає Vodafone, а почесне третє місце займає lifecell.
Як повідомити про відсутність зв’язку:
Якщо немає зв’язку, повідомлення можна залишити офлайн. Для цього попередньо завантажте карту місцевості в розділі “Незламність у Дії”. Після відновлення інтернету інформація автоматично буде надіслана в систему.