12 квітня Ізмаїльський виконавчий комітет заборонив в межах міста рух та використання траспортних засобів, які підпадають під визначення «легкий персональний електричний транспортний засіб», які надаються на умовах прокату. А за декілька днів до цього рішення на центральних вулицях Ізмаїлу зʼявилися станції прокату електросамокатів національної мережі JET.
Більшість мешканців Ізмаїльської громади навіть не встигли скористатися послугами прокату. В інтернеті почалася жвава дискусія стосовно цього рішення виконкому, яка не згасає і сьогодні. Люди поділилися на дві категорії: ті, хто згоден з забороною самокатів та ті, хто не згоден. І ось сьогодні, 25 квітня, міський голова Андрій Абрамченко на своїй сторінці у Фейсбуці пояснив чому в місті прийняли відповідне рішення.
Він зазначив, що приймаючи рішення про заборону використання прокатних електричних самокатів, виконавчий комітет виходив із наданих законом повноважень та інтересів безпеки усіх учасників дорожнього руху.
“По-перше, відповідно до нового закону, прийнятого в лютому цього року, електричні самокати визначені як «легкий персональний електричний транспортний засіб», «низькошвидкісний легкий електричний транспортний засіб», на які розповсюджуються обов’язкові для виконання вимоги та обмеження Правил дорожнього руху. По-друге, вже другий рік практично усіма основними міськими вулицями та проспектами відбувається інтенсивний рух великовантажного транспорту, в тому числі по маршрутах, що проходять через території рекреаційного призначення. Широке використання прокатних електричних самокатів в таких умовах небезпечно для усіх учасників дорожнього руху – в тому числі, і для пішоходів”, – пояснив Андрій Абрамченко.
Міський голова також зазначив, що існуючий досвід доводить, що всі плюси електричного самокату, взятого у прокат, “миттєво зникають, коли постає питання юридичної відповідальності власника електричного самокату у випадку нещасного випадку або аварії з вини водія самоката або іншого учасника дорожнього руху”.

Слід зазначити, що в Ізмаїлі немає велосипедних доріжок, якими могли б відносно безпечно пересуватися водії самокатів. Також при реєстрації в мобільному застосунку, аби арендувати електротранспорт, немає змоги перевірити вік водія та його стан здоровʼя. Саме через це в містах, де функціонує прокат електросамокатів, періодично виникають ДТП за участю водіїв-підлітків або ж дорослих водіїв у стані алкогольного спʼяніння.