Вчора, 9 січня 2025 року віце-прем’єр міністр з відновлення України Олексій Кулеба підписав наказ про звільнення керівника приватного підприємства «Українське Дунайське пароплавство» Дмитра Москаленко. Про це повідомляє Махала з посиланням на документ.
Відсьогодні, 10 січня, він звільнений з посади з достроковим розірванням контракту. В наказі вказується п.8 частини першої ст 36 КЗоТ. Пунктом 1 статті 36 КЗпП передбачена можливість припинення трудового договору за угодою сторін. Ініціювати припинення трудового договору за угодою сторін може як працівник, так і роботодавець.
На сторінці в Фейсбук Дмитро Москаленко подякував колегам та партнерам, які весь цей час допомагали і підтримували його, і прозвітував, що вдалося зробити за цей час.
«За цей час ми відремонтували флот, повернули активи, розрахувались з величезними боргами, захистили нерухомість в Угорщині та Австрії, провели деофшоризацію, очистили підприємство від корупційних схем, розпочали стратегічну співпрацю з Групою Світового Банку. Вперше за роки незалежності запустили програму модернізації флоту та отримали найкращий результат! На жаль, вдалось не все заплановане. Багато перспективних інвестиційних проєктів довелось згорнути через кризу на ринку та інші чинники. Але як би не було складно, ми працювали прозоро, ані на крок не відступаючи від принципів доброчесності та відкритості. Ми передаємо УДП в нові руки з захищеними активами, у стабільному фінансовому стані, з робочим флотом, з великими річними контрактами на перевезення, з працюючою програмою модернізації флоту», – наголосив Дмитро Москаленко.
Чому з ним достроково розірвали контракт, він не повідомив, але в наказі вказується на ряд службових записок від профільних служб, в тому числі про проведений внутрішній аудит.
Нагадаємо, Дмитро Москаленко був призначений на посаду відразу після повномасштабного вторгнення, 23 лютого 2022 року.
До призначення Дмитро Москаленко працював на посаді першого заступника директора ДП «Укрводшлях», де брав участь у реалізації проєктів з підвищення ефективності річкової логістики. До цього понад десять років займав керівні посади на підприємствах галузі водного транспорту.
Фото з Фейсбук.