Державна компанія “Українське Дунайське пароплавство” вирішила утилізувати «кладовище кораблів». Як повідомив генеральний директор компанії Дмитро Москаленко, за рік УДП витрачає майже мільйон гривень на сплату якірного збору за флот, який давно не використовується.
“В масштабах підприємства нібито і невелика сума. Але “кладовище кораблів” ще й займає величезну територію. Заважає розвитку четвертого затону. Ускладнює судноплавство та постановку суден для проведення ремонтних робіт”, – повідомив Дмитро Москаленко.
Зокрема, на “кладовищі” є три морські суховантажі типу “Ізмаїл”, технічний стан яких не дозволяє говорити про можливість відновлення; чотири непридатні для експлуатації пасажирські судна на підводних крилах типу “Метеор” та “Восход”; 27 одиниць службово-допоміжного флоту з корпусами, що проіржавіли та прогнили; чотири річкових буксири 60-річного віку; річкові баржі, правкран, рембаза та 24 ліхтери типу ДМ.
“Цього року ми маємо це все списати, та вирішити його подальшу долю. Морські судна реалізуємо на аукціоні. Все інше або самостійно ріжемо на металобрухт (для цього потрібно отримати ліцензію), або реалізуємо компаніям, які спеціалізовано займаються таким видом діяльності. Наразі наші фінансисти проводять розрахунки – що є більш вигідним для підприємства”, – повідомив Дмитро Москаленко.