Служба доставки «Нова пошта» запустила сервіс «Легке повернення». Він дозволяє безплатно повернути продавцеві посилку з товаром, який не підійшов, упродовж 14 днів після отримання.
Про це повідомляється на сайті «Нової пошти».
В компанії зазначили, що Нова пошта не регулює фінансові відносини між продавцем та клієнтом. Тож перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем та домовитися про повернення товару та коштів.
Сервіс «Легке повернення» доступний лише в мобільному додатку та онлайн-кабінеті на сайті. Повернути безплатно можна документи або посилки до 30 кг. А для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.
Однак сервіс може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Також деякі товари не підлягають поверненню відповідно до законодавства — наприклад, білизна, купальники, ліки тощо.
Повернути товар можна протягом 14 днів після його отримання, попередньо узгодивши це з продавцем. Товар обов’язково повинен мати фірмове пакування, товарний вигляд і бути з усіма бирками.
Щоб скористатися Легким поверненням, вам потрібно:
▪️ увійти у мобільний додаток Нової пошти або бізнес-кабінет.
▪️ відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути.
▪️ у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення».
▪️ зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.
▪️ створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу у поштомат, відділення або на адресу.