До редакції видання «Махала» звернулася мешканка села Болградської громади, яка просила про допомогу. Вона помилково сплатила чужий рахунок за природний газ, який підтягнувся їй у банківському додатку для сплати комунальних послуг. Що робити в такій ситуації вона не знала. Почали розбиратися, і виявилося, що повернути гроші можна і це не важко.
Жінка розповіла, що в селі, де вона живе, є вулиця та провулок з однаковою назвою. Коли у додатку банку прийшов рахунок на оплату природного газу, вона не помітила, що їй прийшов рахунок з провулку, а вона живе на вулиці. Сума майже співпадала, номер будинку теж. І вона сплатила рахунок.
Жінка була здивована, коли наступного дня їй прийшов ще один рахунок. Уважно подивилася і зрозуміла, що вчора вона сплатила чужий рахунок. Чому так сталося? Вона вважає, що сама винна в цій ситуації, бо не до кінця заповнила необхідну інформацію у додатку для сплати комунальних платежів. Треба було ввести номер лічильника – так званий S/N номер, також вона не заповнила попередні та поточні показники. Після внесення номера лічильника та адреси абонента – помилка буде неможлива, і чужий рахунок не підтягнеться. Але як зараз повернути помилково сплачені кошти?
Ми знайшли алгоритм дій в телеграм-каналі «Нафтогазу»:
Ось декілька способів зв’язку з Нафтогазом:
Героїня нашої публікації відправила всі документи на електронну пошту [email protected]
Їй того ж дня прийшла відповідь, що документи отримані й заява взята на обробку. Повідомлялося, якщо не буде вистачати якихось документів, то повідомлять додатково. Заяву розглянуть протягом 3-х днів. Але не пройшло й три дні, як кошти з помилково сплаченого рахунку були перераховані на вже правильний особовий рахунок. Він вважався сплаченим, а заборгованість знята.
Жінка раділа, що так легко вирішила проблему. І вважала за потрібне розповісти про це іншим.