Нещодавно відбулася зустріч генерального директора Українського дунайського пароплавства Дмитра Москаленка із новим керівником Кілійського СРСБЗ, під час якої було обговорено нову програму розвитку підприємства. Що саме планується зробити, розповіли у пресслужбі УДП.
Пріоритетними завданнями наразі є перегляд конфігурації Кілійського заводу під нові задачі, оновлення технологій, днопоглиблення акваторії, підняття рівня технологічності та кваліфікації персоналу, а також повна реєстрація всіх об’єктів майна.
Основними видами діяльності заводу буде будівництво барж SLG, поточний судноремонт (баржі та буксири з підняттям на сліп), утилізація металобрухту, стивідорна діяльність та сервісний центр з обслуговування модернізованого флоту.
З наступного року завод планує відправити на металобрухт десятки суден, які не підлягають відновленню та вже багато років просто стоять у відстої та витягують з підприємства кошти за портові збори.
Також на завод планують придбати нову сучасну техніку, модернізувати сліп та створити системи планування ремонту на базі сучасних систем обліку. Це дасть змогу приймати на ремонт деякі судна морського флоту та весь флот УДП.
Власні буксири компанія ремонтуватиме не лише на сліпі, а й у доках. Це допоможе підприємству зекономити кошти та стати незалежним від зовнішніх підрядників.