Інтернет-видання Бессарабії

У селі  Орлівка на ділянці дороги, де неодноразово гинули люди, розпочали демонтаж пагорбів обмеження руху: в чому причина

10 Січня 2025 20:32
Тетяна Терзі
У селі  Орлівка на ділянці дороги, де неодноразово гинули люди, розпочали демонтаж пагорбів обмеження руху: в чому причина

На ділянці дороги в селі Орлівка Ренійської громади розпочався демонтаж засобів примусового зниження швидкості – пагорбів з асфальту, які змушували водіїв знижувати швидкість. Про це Махалі повідомив голова громадської організації «Агенція місцевого розвитку Орлівка-Картал» Анатолій Абгаш.

Робота проводиться на вимогу Національної поліції України. Відповідний припис надіслав заступнику начальника з експлуатації утримання Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області старший інспектор патрульної поліції Максим Шандиба. У разі не виконання вимог припису на керівників Служби чекає адміністративна відповідальність.

Мешканці села Орлівка, які багато років потерпають через швидкий рух дороги Одеса-Рені, яка проходить через село, були дуже здивовані, коли техніка почала прибирати засоби, які хоч якось стримували водіїв, які не дотримувалися правил ДПП.

Анатолій Абгаш зателефонував Максиму Шандибі, щоб дізнатися, чому на аварійній ділянці дороги, де нещодавно під колесами авто загинув 6-річний хлопчик, демонтують пагорби.

 Запис телефонної розмови з Максимом Шандибою він передав редакції. Пан Шандиба знав, що розмова записується та буде надана представникам ЗМІ.

Які пояснення ситуації надав представник поліції?

«8 січня 2025 року пройшло комісійне обстеження вказаної ділянки автомобільної дороги, яка проходить в межах села Орлівка. Це було проведено у зв’язку з тим, що влітку на цій ділянці дороги були встановлені тимчасові засоби зниження швидкості – пагорби. Встановлення цих засобів передбачає узгодження з органами поліції. Але ця процедура до моменту встановлення не була узгоджена й законно не урегульована. Станом на зараз ці технічні засоби  не відповідають взагалі ніяким вимогам. Вони були виконані з порушенням стандартів і розміщені тимчасово до моменту встановлення камер автофіксації. Камеру встановили. Вона буде фіксувати два напрямки: по передньому і по задньому номерному знаку. Саме тут виявлено аварійно-небезпечну ділянку. Служба відновлення це місце взяла на облік», – повідомив представник поліції.

На слова Анатолія Абгаш, що за поворотом на місто Рені є ще й друга, ще більш небезпечна ділянка дороги, Максим Шандиба повідомив наступне.

«Ми на комісії обговорили це питання й прийняли рішення, що навесні там буде облаштований підвищений пішохідний перехід. Але необхідно все це правильно погодити, щоб потім не виникало ні до кого питань. Після облаштування тимчасових пагорбів не дай Бог би щось сталося, то за це відповідали б Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області та підрядник, який їх встановлював», – доповів старший інспектор.

Він порадив Анатолію Абгаш, як голові ГО, написати листа на адресу Служби відновлення щодо облаштування підвищеного пішохідного переходу, щоб прискорити узгодження, яке надає патрульна поліція.

Станом на зараз, після демонтажу так званих «лежачих поліцейських» мешканці села Орлівка очікують, що водії знову будуть пролітати село зі швидкістю 100 і більше кілометрів. Анатолій Абгаш повідомив, що люди обурені тим, що проблема так і не вирішена, до того ж ще й обрастає бюрократичними перепонами.

Нагадаємо, в 2023 році в селі під колесами авто загинув 7-річний хлопчик. В липні 2024 року сталася чергова трагедія – під колесами авто загинув 6-річний хлопчик. Після цього мешканці села перекрили трасу, вимагаючи від влади встановлення засобів обмеження скорості. Так в селі з’явилися пагорби. Але зараз їх знову демонтують.

Видання Махала підготувало запит на інформацію до  Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області, щоб дізнатися, як планують вирішити проблему на ділянці дороги, де неодноразово гинули люди.

Поділитись
Зараз читають