Інтернет-видання Бессарабії
Пошук

У Болграді виробників сувенірної продукції вчили створювати та просувати власний бренд

У Болграді виробників сувенірної продукції вчили створювати та просувати власний бренд

У Болграді відбувся навчальний семінар зі створення, виробництва та просування туристичної сувенірної продукції “Made in Bolgrad”, на якому побувала «Махала».

Організаторами заходу виступили відділ культури, туризму та молоді Болградської міської ради,  Фонд підтримки підприємництва  у Болградському районі, Туристичний інформаційний центр «Болград».

Майже 20 майстрів та майстринь Болградської громади долучилися до заходу та отримали  можливість познайомитись з різноманітністю технік та ремесел у виробництві сувенірів.

Начальниця відділу культури, туризму та молоді Жанна Сусліна розповіла про те, що таке брендінг та навіщо він потрібний. Директор Фонду підтримки підприємництва в Болградській громаді Сергій Сахаров зупинився на організації виставок з продажу сувенірної продукції та на основних бізнес-аспектах, ціновій політиці та умовах викладання товару під час проведення ярмарку. До заходу онлайн доєдналася  керівниця офісу підтримки та координації територіальних громад Оксана Орел, яка відмітила великий туристичний потенціал Болградської громади та можливості місцевих  майстрів. Вона наголосила на створенні власного бренду та еко-направленісті сувенірної продукції.

Про масштабування бізнесу розповіла майстриня перманентного макіяжу Алла Димова. Вікторія Бугоян розповіла про те, що таке таргетована реклама і як вона працює.

Наприкінці заходу організатори оголосили, що планують продовжити навчання майстрів та майстринь, тому готують нові заходи з питань розробки дизайну сторінок, контент-мейкерства, створення відео та популяризації власного бренду майстрів  Болградської громади.

Поділитись
Зараз читають