Сьогодні в інтернеті можна придбати усе необхідне: продукти харчування, ліки, одяг, побутові товари, оплатити комунальні платежі, замовити їжу тощо. Водночас така online-активність призвела до зростання шахрайства в інтернеті.
Начальник Болградського відділу поліції, полковник Роман Галкін розповів “Махалі” про заходи протидії такого виду шахрайства.
“Персональні дані та банківський рахунок громадянина є банківською таємницею та відомі лише обмеженому колу осіб. Тож протидіяти такому виду шахрайства можливо, якщо ви будете ставити уточнюючі запитання щодо своїх персональних даних. Запитайте у шахрая, коли був відкритий банківський рахунок, скільки на ньому грошей, які його індивідуальні ознаки? Скоріш за все, шахрай не володіє цією інформацією, і ви відразу зрозумієте, що вам телефонує не представник банку, а шахрай”, – каже Роман Галкін.
Більш детально про те, як зловмисники вводять в оману громадян у телефонному режимі й привласнюють гроші з банківських рахунків та як поводитися в такій ситуації, дивіться у відео Головного управління національної поліції в Одеській області.