В Одеській області створили координаційну раду та цілодобову гарячу лінію для реагування на скарги громадян щодо випадків корупції у медзакладах регіону. Про це повідомили в Департаменті охорони здоров’я Одеської ОВА.
“Задля протидії корупції та виявлення фактів порушень Департамент охорони здоровʼя Одеської ОДА вперше запроваджує роботу антикорупційного комітету, щоб максимально ефективно вести контроль за діяльністю медичних установ по всій області. Вчасне інформування про корупційні схеми та правопорушення дозволить оперативно та якісно відпрацьовувати усі звернення громадян, оптимізувати роботу та покращити медичне обслуговування в закладах”, – йдеться в повідомленні.
Інформацію про вимагання коштів на лікування або медикаментів, які мають надаватися безкоштовно, можна повідомити за наступними телефонами:
Телефони гарячої лінії наглядового комітету вже розпочали свою роботу в режимі 24/7. Вони діють як для мешканців міста Одеса, так і по всій області. Звернення фіксуються та опрацьовуються менеджерами медичного профілю.
Фото: Олег Кіпер