Інтернет-видання Бессарабії
Пошук

Міністерство інфраструктури хоче збільшити пропускну спроможність КПП «Рені – Джюрджюлешти» у п’ять разів: яким чином

25 Жовтня 2023 17:05
Олександра Сергєєва
Міністерство інфраструктури хоче збільшити пропускну спроможність КПП «Рені – Джюрджюлешти» у п’ять разів: яким чином

Україна ініціює створення «зеленого коридору» між КПП «Рені – Джюрджюлешти – Галац». Це дозволить пришвидшити рух товарів та експорт української аграрної продукції. Про це повідомили у Міністерстві інфраструктури.

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури розпочало перемовини із Молдовою та Румунією щодо створення «зеленого коридору» між пунктами пропуску «Рені (Україна), Джюрджюлешти (Молдова) та Галац (Румунія)».

Щоб цього досягти, необхідно організувати спільний контроль руху транспорту між Україною та Молдовою та скоординований контроль між Молдовою та Румунією.

 «Завдяки цьому рішенню ми зможемо зменшити кількість зупинок для вантажівок та відповідно пришвидшити контроль. Глобально це рішення дозволить вирішити питання комплексного розвитку інфраструктури на україно-молдавсько-румунському кордоні”, – розповів заступник міністра інфраструктури України Сергій Деркач.

Усі три пункти пропуску розташовані один біля одного та є стратегічними для товарів, що рухаються автомобілями до портів, зокрема румунського Галацу.

Для створення «зеленого коридору», окрім запровадження спільного контролю, необхідні ще низка рішень, зокрема розбудова пункту пропуску «Рені». У такому разі представники контролюючих органів Молдови зможуть проводити всі необхідні процедури на виїзді з України.

Крім вищезазначеного, план запуску «зеленого коридору» передбачає реконструкцію дороги Рені – Галац і розширення її з 2 до 4 смуг, а також потребує додаткового технічного оснащення усіх пунктів пропуску.

Це можливо виконати лише за умови погодження усіх трьох сторін.

Нагадаємо, наразі пункт пропуску «Рені – Джюрджюлешти» за добу пропускає близько 50 вантажівок. Це один із ключових автомобільних пунктів пропуску, що веде до румунських портів. Ключова мета розбудови інфраструктури цього пункту пропуску та «зеленого коридору» – збільшення фактичної пропускної здатності до щонайменше у 5 разів.

Поділитись
Зараз читають