Голова Адміністрації морських портів України Олександр Семирга розповів про проблеми глибини підхідного каналу до порту Білгород-Дністровський та повідомив подальшу долю земснаряда, який підірвався на міні у липні цього року. Про це він розповів в інтерв’ю виданню USM.
Він зазначив, що наразі цей порт не працює в межах «зернового коридору», адже суднозаходи здійснюються виключно до трьох портів Великої Одеси — Чорноморська, Південного та Одеси.
Водночас він пояснив, що проводити днопоглиблювальні чи будь-які інші роботи у Білгород-Дністровському напрямку наразі неможливо — передусім через відсутність протимінних обстежень та гарантій безпеки.
Яскравим прикладом небезпеки залишається інцидент у гирлі Бистрому, адже навіть у межах діючого коридору, після проведення заходів із протимінної діяльності, днопоглиблювальне судно АМПУ зазнало пошкоджень унаслідок підриву на міні та було затоплене наполовину.
Голова АМПУ підкреслив, що нині тривають роботи над тим, щоб підняти пошкоджене судно та відновити його для подальшої роботи.
Фото: shipbuilding.mk.ua