Інтернет-видання Бессарабії
Пошук

Білгород-Дністровський торговельний порт знову виставлять на приватизацію, бо переможець не заплатив

16 Квітня 2023 18:50
Тетяна Терзі
Білгород-Дністровський торговельний порт знову виставлять на приватизацію, бо переможець не заплатив

Фонд державного майна повторно виставить на приватизацію «Білгород-Дністровський морський торговельний порт». Про це повідомляє прес-центр Фонду.

Минулий аукціон з продажу порту не відбувся, оскільки попередній переможць не  сплатив кошти за об’єкт.  ФДМУ 13 березня провів приватизаційний онлайн-аукціон з продажу Білгород-Дністровського порту, під час якого вартість активу зросла у 2,3 рази до 220 млн грн“, – говориться в повідомленні.

Стартова ціна лота на аукціоні складала 93,8 млн грн. За лот боролися три участники.


За інформацією представника  Фонду держмайна в Одеській області Олександра Славського, покупець ЄМК ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» не оплатив лот у визначені законом терміни — до 10 квітня.

«Це означає, що переможець аукціону втратив гарантійний внесок, що вже перераховано у державний бюджет (а це 18,7 млн грн) та можливість брати участь у торгах за цей обʼєкт. Наступний аукціон буде оголошено одразу після отримання останньої звітності від ДП «Білгород-Дністровський МТП», – повідомив Славський.

Він також розповів, що входить в лот і в якому зараз стані торгівельний порт.

«Порт має три локації: основні потужності у самому місті Білгород-Дністровський на березі лиману, портопункт з виходом до моря у Затоці (за відомим мостом) та базу відпочинку також у Затоці. Нині підприємство працює лише як «сухий порт». За 9 місяців 2022 тут перевантажено 272 тис. тонн вантажів (що на 270 тонн більше за попередній рік). Водночас порт залишається збитковим. Станом на 30.09.22 року борги підприємства становили 104 млн грн, які має погасити покупець», – розповів чиновник в «Фейсбук».

За його словами, порт потребує дуже великих інвестицій для свого повноцінного розвитку: модернізації техніки, будівництва сучасних логістичних потужностей і звісно, днопоглиблення.

Лише приватний власник зможе розпочати модернізацію, створити нові робочі місця з конкурентними зарплатами, що дасть поштовх для розвитку і міста, і бізнесу в Бессарабії та загалом в Україні.

Поділитись
Зараз читають