Інтернет-видання Бессарабії

Вісім років на варті фінансової стабільності: Ліна Ніколова з міста Арциз про роботу касира та життєвий вибір

20 Травня 2025 11:45
Оксана Чумак
Вісім років на варті фінансової стабільності: Ліна Ніколова з міста Арциз про роботу касира та життєвий вибір

Щороку 20 травня в Україні відзначають День банківського працівника — професійне свято людей, які щодня забезпечують стабільність фінансової системи. З цієї нагоди хочемо розповісти про Ліну Ніколову — уважну, відповідальну й привітну касирку Арцизького відділення ПриватБанку. Журналістка видання «Махала» поспілкувалася з пані Ліною, аби дізнатися більше про її щоденну працю, виклики та джерела сили.

В банківській сфері вже вісім років

Ліна Ніколова працює в банківській сфері вже вісім років. Вона — касир першої категорії, і досі з усмішкою згадує день, коли принесла своє резюме до банку. Тоді, вона написала, що є «найкращим працівником у будь-якій сфері». І, здається, недарма — адже переконана, що цілковито виправдала сподівання, які поклало на неї керівництво банку.

Пані Ліна сумлінно виконує свої обов’язки, суворо дотримується касової дисципліни та неодноразово виїжджала підміняти своїх колег в інші відділення: у Сарату, Тарутине, а також в Ужгород.

Ліна на робочому місці

«Мене привабила банківська сфера тим, що тут є простір для розвитку, можливість щодня спілкуватися з людьми й допомагати їм вирішувати фінансові питання і працювати в чудовому колективі. Для мене бути банківським працівником — це не просто виконання посадових обов’язків, а й бажання робити більше, ніж від тебе очікують», — ділиться Ліна Степанівна.

За освітою педагог, банківський працівник – за покликанням

За освітою вона — педагог, і понад два десятиліття присвятила викладанню у Задунаївському ліцеї. Та, змінивши сферу діяльності після переїзду до Арциза, жодного разу про це не пошкодувала. Вона зізнається, що не боялася нічого нового, хоч і не знала, як складеться життя. Сьогодні ж вона щиро вдячна долі за те, що працює саме касиром банку — має гідну заробітну плату, можливість професійного зростання, постійного навчання та спілкування з людьми.

«У мене була можливість зробити кар’єру — стати менеджером, спеціалістом по роботі з фізичними особами або навіть керівником відділення банку. Але я свідомо вирішила, що мені це не потрібно», — розповідає Ліна Ніколова.

З колегами по роботі

На її думку, банківський працівник має володіти низкою важливих якостей: відповідальністю, толерантним ставленням до клієнтів, людяністю, зібраністю, цілеспрямованістю та стресостійкістю. Це якості, без яких неможливо не лише ефективно виконувати щоденні обов’язки, а й зберігати довіру людей, які щодня звертаються до банку з надією на професійну допомогу.

Їй подобається, що банк, у якому вона працює, динамічно розвивається: не лише працівники щодня навчаються й прагнуть відповідати сучасним стандартам, а й сам банк крокує у ногу з часом, постійно вдосконалюючи свої сервіси. Такі оновлення роблять роботу зручнішою як для клієнтів, так і для працівників.

«Нові програми, які з’являються в банку ледь не щодня, покликані зробити нашу роботу ефективнішою. Я завжди намагаюся швидко опановувати нові інструменти, бо вони справді полегшують мої щоденні обов’язки», — зазначає Ліна Степанівна.

Людяність передусім

Серед численних переваг банківської сфери, в якій працює пані Ліна, вона визнає, що трапляються й певні труднощі. Найчастіше — це неадекватна поведінка окремих клієнтів. Проте навіть у складних ситуаціях Ліна Ніколова зберігає людяність і бажання допомогти.

Вона зізнається, що щиро любить допомагати людям — навіть коли це не входить до її службових обов’язків. «Якось до нас у банк зайшов чоловік, який мав вигляд людини без постійного місця проживання. Була зима, а він — у гумових капцях і тоненькому одязі. Через несправний телефон він не міг зняти гроші з картки. Я віднесла його телефон майстрові, заплатила власні кошти за ремонт, і лише після цього операція пройшла успішно. Крім того, ми з колегами знайшли для нього тепле пальто і зимові чоботи — стало шкода, що людина мерзне», — ділиться пані Ліна.

У День банківського працівника Ліна Степанівна щиро бажає своїм колегам міцного здоров’я, витримки, професійного зростання, вдячних клієнтів, стабільності та впевненості у завтрашньому дні. А ще — ніколи не втрачати людяності, тепла в серці та любові до своєї справи, яка справді здатна змінювати життя людей на краще.

Поділитись
Зараз читають