Інтернет-видання Бессарабії
Пошук

Від традиційного до онлайн бізнесу у ТікТок: історія родини Педос з міста Ізмаїл

21 Липня 2024 16:16
Оксана Чумак
Від традиційного до онлайн бізнесу у ТікТок: історія родини Педос з міста Ізмаїл

В умовах сучасного світу, де технології швидко розвиваються і впливають на всі аспекти життя, деякі бізнесмени вирішують кардинально змінити свій шлях, слідуючи за глобальними тенденціями. Така історія трапилася і з родиною Педос з Ізмаїлу, яка за один рік повністю переосмислила свою діяльність і обрала новий вектор розвитку. Раніше вони володіли магазинами в місті Ізмаїл, де продавали дрібну побутову техніку з Європи та одяг. Однак, відчувши потенціал і можливості цифрової ери, родина прийняла сміливе рішення – перевести свій бізнес у популярну соціальну мережу ТікТок. Інтернет-видання «Махала» дізнавалося подробиці шляху від традиційного бізнесу до успішного блогерства в ТікТок родини Педос.

’’Ми вирішили використовувати ТікТок через його популярність та можливості, які він надає для торгівлі’’

Родина Тетяни та Ігоря Педос з міста Ізмаїл успішно володіє торговельним бізнесом вже протягом 10 років. У подружжя двоє синів. Старший син Володимир останні 5 років проживає за кордоном, а молодший Станіслав разом з батьками в Україні. Обидва сини намагаються бути корисними у веденні сімейного бізнесу. 

Старший син Володимир з сімʼєю. Фото з особистого архіву родини Педос

Протягом десятиліття сім’я успішно розширила свій бізнес, відкривши кілька магазинів і переконавшись у надійності традиційних методів торгівлі, які забезпечують стабільний заробіток. Однак усе змінилося рік тому, коли їхній молодший син Станіслав почав активно досліджувати соціальну мережу ТікТок та її можливості для заробітку.

Станіслав став ініціатором створення особистого аккаунту сім’ї у ТікТок, де вони почали ділитися цікавими моментами свого життя. Пізніше Тетяна та Ігор розпочали ведення ще двох нових аккаунтів, на яких почали проводити прямі ефіри та продавати свої товари: дрібну побутову техніку з Європи на одному, а брендовий одяг на іншому.

Молодший син Станіслав. Фото з особистого архіву родини Педос

«Ми вирішили використовувати ТікТок через його популярність та можливості, які він надає для торгівлі», – пояснює Тетяна. «Ця платформа попереду всього, і ми не хочемо відставати. Важливою є якість наших прямих ефірів і контакт з аудиторією, бо в ТікТок продажі залежать саме від цього».

Тетяна відправляє замовлення. Фото з особистого архіву родини Педос

За рік роботи у ТікТок сім’я Педос вже набула значного досвіду в онлайн-торгівлі і готова ділитися своїми знаннями. Їхній приклад показує, що навіть у традиційних галузях можна успішно інтегрувати нові технології, розвивати бізнес і привертати нових клієнтів через інноваційні платформи, які відкриваються перед сучасними підприємцями.

Цей крок свідчить про те, як залучення до цифрових інструментів може позитивно вплинути на розвиток сімейного бізнесу, зберігаючи його основні цінності і відкриваючи нові перспективи для майбутнього.

«В ТікТок все максимально просто – встановлюй камеру в магазині і торгуй»

Нещодавно Тетяна та Ігор Педос зробили заяву, що вони повністю закривають свої офлайн магазини в Ізмаїлі та роблять повний перехід до онлайн торгівлі. Цей крок став результатом успішного досвіду продажів у соціальній мережі TikTok. За рік активної торгівлі на платформі вони не лише освоїли тонкощі продажів, але й відкрили для себе безліч секретів успішного ведення бізнесу.

Одним з таких секретів є простота та ефективність TikTok як платформи для продажів. На відміну від Instagram, де потрібно володіти навичками створення яскравих фотографій та відео, у TikTok можна успішно продавати без особливих технічних умінь. 

«В TikTok все максимально просто – встановлюй камеру в магазині і торгуй. Якщо в звичайному офлайн магазині за годину ми можемо обслужити лише одну людину, то в TikTok – це 20-30 клієнтів за годину, які гарантовано купують якийсь товар. Це дуже суттєва різниця і чим раніше зрозуміють це підприємці, які досі є власниками офлайн магазинів, тим краще для них же самих», – розповідає родина.

Тетяна під час проведення прямого ефіру. Фото з особистого архіву родини Педос

Особливу увагу підприємці приділяють гарному настрою під час прямих ефірів. Зараз за станом здоров’я Тетяна та Ігор не можуть особисто проводити прямі ефіри, але вони навчили цьому дівчат, яких винайняли спеціально для такої роботи. Підприємці вчать своїх продавчинь виходити в ефір тільки добре виспавшись, залишивши вдома всі свої проблеми та обов’язково з посмішкою на обличчі – інакше продажів не буде.

Родина Педос зізнається, що шлях до усвідомлення нових можливостей був непростим. Найважливіші ази ведення бізнесу в TikTok вони перейняли, навчаючись протягом 1,5 роки у бізнес-клубі відомого на всю Україну коуча з Вінниці Олександра Морозова. Спілкування з молодими підприємцями-мільйонерами клубу допомогло подружжю зрозуміти необхідність переходу в онлайн-продажі. Хоча спочатку Тетяна та Ігор не наважувалися на такий крок і навіть планували відкривати нові офлайн магазини, зрештою вони змогли адаптуватися до нових умов. 

«Фізичних магазинів більше ніколи відкривати не будемо. В цьому році ми святкували рівно 10 років з моменту заснування нашого торговельного бізнесу і підіймали бокали за те, щоб більше в нас ніколи не було фізичних магазинів. Ми дуже раді, що закриваємо їх назавжди. Надалі продовжуємо здійснювати торгівельну діяльність тільки в студії – магазині, де продажі будуть здійснюватися лише онлайн. Плануємо найближчим часом здобути мільйон підписників, думаю, що пів року для цього вистачить. Звичайно онлайн бізнес теж має свої труднощі, з-поміж яких знаходження і навчання амбасадорів, які вміло будуть проводити  ефіри. Але все реально зробити, тому що одне діло торгувати лише для Ізмаїлу, а інше – з Ізмаїлу на всю Україну», – розповідає Тетяна Педос.

Поділитись
Зараз читають