Мешканці кожного району Одещини можуть надіслати скаргу в Одеську обласну військову адміністрацію на підозрілу закупівлю громад за рахунок бюджетних коштів. Про це повідомляє інтернет-видання “Махала”.
Скаргу можна надіслати заповнивши гугл-форму.
Заявка досить проста. В ній потрібно вказати інформацію про себе, залишити свої контактні дані та описати закупівлю, яка на вашу думку є підозрілою. При можливості автори гугл-форми просять надати посилання на закупівлю на сайті електронної системи публічних закупівель Prozorro.
Ваше звернення розглянуть члени робочої групи Одеської ОВА “Прозорість та підзвітність”.
Робочі групи “Прозорість та підзвітність” при обласних військових адміністраціях в Україні почали створюватися в жовтні 2023 року. На Одещині група розпочала свою роботу 5 жовтня.
“Створюємо при Одеській ОВА робочу групу “Прозорість та підзвітність”. До неї увійдуть представники обласних управлінь СБУ, прокуратури та Нацполіції. А ще – Бюро економічної безпеки і НАБУ. В регіоні не має бути корупції. Кожен повинен працювати виключно на Перемогу. Бути максимально чесним та відвертим” – зазначив очільник Одеської ОВА Олег Кіпер у своєму телеграм-каналі.
Перше засідання робочої групи відбулося 12 жовтня. Як повідомили на сайті Одеської ОВА, основна мета діяльності групи – контроль за видатками усіх бюджетів регіону.
“Платники податків зараз працюють в екстремальних умовах, тому абсолютно неприпустимо обкрадати їх, а разом з ними пенсіонерів, лікарів, вчителів і головне – наших військових! Традиційно, саме в тендерах криється найбільша корупція – до них наша особлива увага”, – зазначила пресслужба ОВА.
Аби районні адміністрації контактували з мешканцями своїх громад та останні могли контролювати використання бюджетних коштів, Одеська ОВА зобовʼязала районні адміністрації на своїх сайтах створити окремі розділи під назвою “Прозорість та підзвітність”. У цих розділах пресслужби РВА повинні звітувати про витрату коштів та діяльність робочої групи.
На півдні Одеської області такі розділи вже створили Болградська РВА та Ізмаїльська РВА.