До редакції видання “Махала” звернулись мешканці села Каракурт Василівської громади з проханням допомогти в розголосі інформації щодо проблеми постачання неякісної електроенергії та бездіяльності енергетичної компанії ДТЕК в їх селі.
Протягом останніх кількох років у частину домогосподарств села подається неякісна електроенергія з напругою 170-190 Вт, що в свою чергу негативно впливає на роботу електроприладів та опалення будинків. Перші звернення до енергетичної компанії щодо вирішення цієї проблеми датуються ще 20 липням 2022 року. Пройшло понад два роки, але проблема залишається.
“Свої зобов’язання, передбачені договором, я виконую справно, своєчасно та в повному обсязі сплачую за використану електроенергію (неякісну), але користуватися електрообладнанням не можу (за винятком освітлення). Це влітку, але що буде взимку? Не запускаються водяна насосна станція, електричний чайник, бойлер, глибинний насос у свердловині, холодильник тощо. Напруги не вистачає навіть для одного з перелічених пристроїв. Аналогічна ситуація з постачанням неякісної електроенергії (170-190 Вт) у моїх сусідів по вулиці Лиманній та провулку Дружний“, – зазначено у зверненні мешканця села Петра Кірпіка.
Після численних звернень мешканців Каракурта до енергетичної компанії, працівники ДТЕК запропонували план дій для вирішення проблеми неякісного електропостачання.
“Працівники ДТЕК запропонували змінити кабель введення, винести пристрій обліку електроенергії на опору №23, перейти на двотарифний облік електроенергії, що я зробив за власні кошти. Незважаючи на неодноразові звернення до ДТЕК, причину надання неякісної електроенергії не усунено”, – наголошує Петро Костянтинович.
Мешканці просять направити до них бригаду фахівців з ДТЕК для виявлення та усунення несправностей.
“Якщо ваші фахівці не усунуть неполадки на лінії електропередачі та не виконають умови договорів щодо постачання якісної електроенергії, ми залишаємо за собою право усунути неполадки самостійно та провести перерозподіл вводів по фазах подачі електроенергії“, – наголошується у зверненні, яке підписали 14 мешканців села.
Від редакції. Дане звернення мешканців села Каракурт до Генерального директора ДТЕК Одеські електромережі просимо вважати запитом на інформацію видання “Махала”. Очікуємо відповідь від енергетичної кампанії про усунення недоліків і вирішення проблем заявників, яка буде розміщена на сайті видання “Махала”.
Фото Софії Чебан