Тетяна Вежновець – дівчина з великими амбіціями та вражаючим ентузіазмом до життя. Їй всього 15 років, але вона вже досягла відчутних результатів. Її обрали головою ради «Лідер» учнівського самоврядування закладів освіти Болградської громади, вона є президентом Виноградівського ліцею ім. О.О. Банєва, декілька років староста класу – і це тільки частина того, чим займається Тетяна.
Вона завжди прагнула бути не тільки успішною ученицею, але й зробити свою школу кращою для всіх.
На початку цього року дівчина вирішила балотуватися на посаду голови шкільного самоврядування Болградської громади. Вона почала активно працювати з командою, об’єднуючи талановитих та мотивованих учнів та друзів навколо себе.
Вона розробила плани щодо покращення умов у школі, організації заходів та навіть створення нових клубів для учнів. Вона не тільки пропонує ідеї, а й надихає інших зробити свій внесок у їх реалізацію.
Дівчина активно бере участь у різноманітних конкурсах та змаганнях, завжди прагне розвиватися і вдосконалювати свої навички. Завдяки своїй наполегливості, Тетяна закінчила 9 класів з відзнакою та стала справжнім лідером у шкільному житті.
Проте, поза школою Тетяна також вміє насолоджуватися життям. Вона проводить час з друзями та сім’єю, активно веде сторінки в соціальних мережах, слухає музику та любить прогулянки. Її енергійність, весела натура та здатність підтримувати оточуючих роблять її приємною та цікавою компанією для друзів.
Що її мотивує та надихає дівчину? Дізнавалося інтернет-видання “Махала”.
Тетяно, нещодавно ти стала лідером учнівського самоврядування Болградської громади. Що спонукало тебе стати на цей шлях?
Лідером учнівського самоврядування мене обрали в цьому році. Спонукало мене на це, напевно те, що я відчула в собі бажання допомагати спільноті та зробити шкільне життя цікавішим. В мене є прагнення зацікавити нашу молодь в урізноманітненні шкільного життя.
Яку роль грає учнівське самоврядування у житті школи, на твою думку?
Учнівське самоврядування сприяє розвитку в учнів лідерських та комунікативних навичок, стимулює відповідальність та громадянську активність. Саме це дозволяє створити відчуття спільноти та залученості до різних аспектів шкільного життя. Учні стають активними учасниками шкільного життя, сприяючи позитивній зміні та взаєморозумінню в школі.
Які якості роблять людину гарним лідером?
Найважливіші якості у лідерському вмінні включають чесність, здатність до мотивації, вміння приймати рішення та вести команду, надихати та мотивувати. Також важливо мати стратегічний погляд, приймати обґрунтовані рішення та бути відкритим до інновацій.
Які завдання ти ставиш перед собою як лідер учнівського самоврядування? Які саме аспекти ти прагнеш змінити чи покращити?
Я ставлю перед собою завдання сприяти взаєморозумінню між учнями, підтримувати проєкти, які підвищують якість шкільного життя, працювати над покращенням комунікації між учнями та адміністрацією. Прагну забезпечити відкритий обмін ідеями. Також, я можу впливати на прийняття рішень, що стосуються шкільного життя, і сприяти позитивній зміні в середовищі навчання.
Сучасна молодь – вона яка?
Сучасна молодь часто виявляється креативною, амбіційною та відкритою до нових ідей. Зокрема, багато молодих людей активно застосовують технології для самовираження, а також прагнуть змінювати світ навколо себе через соціальні та екологічні ініціативи. Також, молодь проявляє зацікавленість у соціальних питаннях, культурі та різних сферах життя. Важливо відзначити бажання бути голосними в суспільному діалозі та розвивати новаторські рішення для вирішення проблем.
Сьогодні ти учениця 10 класу. Який би предмет ти додала до шкільного розкладу?
Я б додала предмет “Основи життєвих навичок”, який охоплював би такі теми, як фінансова грамотність, ментальне здоров’я, міжособистісні відносини та підготовка до життя поза школою. Цей предмет надавав би учням практичні знання та навички для подолання викликів у різних сферах діяльності, необхідних для успішного функціонування в сучасному світі.
Чи є у тебе хобі, чи захоплення?
Я полюбляю займатися танцями, вони мене надихають. А також я ходжу до театральної студії «Онгъл», мені там дуже подобається, в нас дружний колектив та цікаве творче життя. Репетиції проходять весело та цікаво.
Поділись своїми мріями чи цілями на найближчі 5-10 років?
В найближчі роки моєю найважливішою ціллю є здобути повну освіту, також реалізувати себе як особистість, побудувати професійну кар’єру, подорожувати, набувати нові навички та вдосконалювати ті, які в мене вже є.
Які у тебе плани після закінчення школи?
Після школи я планую продовжити навчання, але на даний час я ще не вирішила, куди саме я хочу вступити – в мене є декілька варіантів. Це банківська справа, ресторанний бізнес та міжнародні економічні відносини.
Чи маєш ти конкретні кроки, чи плани для досягнення своїх мрій?
Спочатку чітко визначити мою мрію та основні цілі. Спланувати кроки, які допоможуть мені досягти цих цілей. Розвивати в собі наполегливість та самодисципліну, більше вивчати та набувати необхідних навичок. Не боятися взяти на себе відповідальність та шукати можливості для розвитку. І, звісно, не забувати насолоджуватися самим процесом досягнення своїх цілей.
Які навички чи якості ви вважаєте найважливішими для досягнення успіху?
Наполегливість, відповідальність, бажання, самодисципліна, вміння взаємодіяти в команді, розумне мислення та гнучкість у вирішенні проблем — це ключові якості для досягнення успіху. Також важливо розвивати комунікаційні навички, вміння встановлювати та досягати цілей, а також навички самовдосконалення та адаптації до змін.
Які навички чи знання, на твою думку, будуть ключовими для успішної кар’єри за кілька років?
Це, напевно, розвиток критичного мислення, вміння слухати, найголовніше – мати мотивацію працювати, і визначити точно свою ціль.
Які поради ти дала б іншим учням, які також хотіли б взяти участь в учнівському самоврядуванні чи зайняти позицію лідера?
Перше, визначте, що вам справді цікаво та важливо у школі. Далі, будьте відкритими до ідей та думок інших учнів. Не бійтеся висловлювати свої думки та бути творчими у пошуку рішень. Пам’ятайте, ваш внесок може дійсно змінити атмосферу в школі та покращити життя учнів.