Питання щодо створення ще однієї поромної лінії було порушено під час зустрічі у форматі QUINT, що об’єднала представників України, Румунії та Молдови. Про це “Махала” дізналася з пресслужби Міністерства розвитку.
Основною метою зустрічі, яка проходила у Кишиневі, стало обговорення спільних викликів і пошук рішень для розвитку Дунайського регіону з метою посилення експортної спроможності та розвитку логістики.
Під час зустрічі, українська делегація наголосила на тому, що головним пріоритетом наразі є розвиток залізничної й автомобільної інфраструктури, яка забезпечує доставлення вантажів до портових терміналів.
Тому, аби забезпечити кращу логістику, найближчим часом планується модернізація пункту пропуску “Орлівка-Ісакча”, щоб через нього могли проходити не лише пороми, а й баржі та контейнери.
Крім того, розглядається відкриття нової поромної лінії між Рені та Браїлою (Румунія). Проте у пресслужбі зазначили, що для успішної реалізації цих проєктів потрібні інвестиції як з боку бізнесу, так і від міжнародних партнерів.
Окрім розвитку морських шляхів, на зустрічі також обговорили розбудову автомобільних пунктів пропуску для збільшення пропускної здатності українсько-румунського та українсько-молдавського кордону. Зокрема, йдеться про подальшу реконструкцію пункту пропуску “Рені” та відкриття нових пунктів пропуску з Румунією.
Зазначимо, Україна, Румунія та Молдова з початку війни плідно працюють над розвитком логістики Дунайського регіону. Завдяки спільним зусиллям вже вдалося запустити повноцінний “зелений коридор” між пунктами пропуску Рені – Джурджулешти – Галац шляхом реконструкції пункту пропуску “Рені”. Це дозволило прискорити доставлення вантажів до румунського порту Галац та зменшити час на контрольні процедури.