Одеський, Чорноморський та Ізмаїльський порти в Одеській області планують передати в концесію, “Південний” – модернізувати, а три дунайські порти – розвивати у відповідності до зростання вантажопотоку.
Про це повідомив голова Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України Мустафа Найєм під час круглого столу “Траспорт, логістика та інфраструктура”, який відбувся на полях Конференції з відновлення України (URC) у Лондоні.
“Відновлення роботи та модернізація усієї мережі українських портів: морських та річкових. Це особливо важливо у контексті нещодавнього руйнування Каховської дамби. Передусім потрібно відновити роботу Херсонського порту, судноплавство на річці Дніпро, розмінувати Чорне море та Дніпро, відродити суднобудування на півдні країни”, – йдеться у повідомленні відомства.
Наразі Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України має низку проектів у сфері портової інфраструктури та логістики, а саме:
Передача у концесію портів – Одеського, Чорноморського та Ізмаїльського.
Відновлення судноплавства та підвищення пропускної спроможності Дніпром.
Модернізація найглибшого порту країни «Південний».
Розвиток Дунайського портового кластера, адже за час війни порти «Ізмаїл», «Рені» та «Усть-Дунайськ» збільшили вантажопотік втричі. Кластер залишатиметься важливим транспортним коридором для вантажних суден, оскільки забезпечує пряме водне сполучення з країнами ЄС.
Головна мета – досягти пропускної здатності 30 млн тонн на рік та забезпечити можливості заходу в порти Дунайського кластеру суден з більшою вантажопідйомністю.