З 22 серпня розпочався рух вантажних потягів по відновленій залізниці на півдні Одеської області, яка сполучає станцію Березино з вузловою станцією Басарабяска в Молдові.
Як раніше повідомляла “Махала”, сьогодні розпочався рух потягів по відбудованій заново залізниці Березино – Басарабяска, яка сполучає залізниці півдня Одеської області з вузловою станцією Басарабяска залізниць Молдови.
Відкривати рух приїхав міністр інфраструктури України Олександр Кубраков, віце-прем’єр Молдови з питань інфраструктури та регіонального розвитку Андрій Спину, керівник “Укрзалізниці” Олександр Камишін та голова Одеської військової адміністрації Максим Марченко, голова Болградської районної військової адміністрації Генадій Бамбура.
Першим офіційним потягом на відновленій ділянці став службовий дизель-потяг керівництва “Укрзалізниці” PESA-610M, який прибув транзитом через Молдову та проїхав від Басарабяски до Березино. Після коротких урочистостей біля вокзалу станції Березино звідти відправився до Басарабяски перший вантажний потяг з магістральним тепловозом 2ТЕ116 локомотивного депо “Арциз” Одеської залізниці.
«Запустили повністю оновлену залізничну ділянку Березине – Басарабяска, яка зʼєднує Україну та Молдову. Майже 25 років ділянка була закрита, і всі 25 років про відновлення цього маршруту багато говорили. Сьогодні – ми це зробили. Відновлення цього маршруту стало життєвонеобхідним на тлі постійних атак мосту через Дністровський лиман російськими окупантами. Відтепер маємо альтернативу – головний залізничний маршрут для сполучення Одеси та Дунайських портів – «Рені» та «Ізмаїл» надійно підключений до залізничного сполучення. Розраховуємо, що зможемо досягти об’єму вантажоперевезень на цій ділянці в середньому на рівні 10 млн тонн на рік», – написав на своїй сторінці у фейсбуці Олександр Кубраков.
Як повідомляє спеціалізоване видання «Пасажирський транспорт», всі роботи з відбудови залізниці виконали саме українські залізничники “під ключ”: відновили понад 22 км інфраструктури на території України та ще 1,2 км колій — за контрактом з Молдовою на її території. Відновлено геометричний розмір залізничного полотна, укладено на дільниці рейки та залізобетонні шпали, відремонтовано 14 залізничних мостів.